تماس با ما

     

    درباره دیوار تور

    اینجا دیوار تور است؛ جایی برای رشد کسب و کار و خلق ایده‌های جدید. اینجا در کنار هم برای چالش‌ها راه‌حل پیدا می‌کنیم، تجربه کسب می‌کنیم و بر سبک زندگی میلیون‌ها نفر تاثیر‌گذاریم.برای پیوستن به دیوار، می‌توانید موقعیت شغلی متناسب با توانمندی‌های خود را در این صفحه پیدا کرده و برای همکاری اقدام کنید.درصورتی که نیاز به آگهی در این سایت دارید میتوانید با ورود و عضویت در حساب کاربری ، تبلیغات خود را در دسته بندی مشخص شده به صورت رایگان در معرض دید هزاران عضو ما قرار دهید.

    در صورتی که هنگام استفاده از محصول نیاز به راهنمایی داشتید و یا مشکلی برای شما پیش آمد بلافاصله ما را باخبر کنید تا به شما کمک کنیم.در حال حاضر پشتیبانی دیوار تور با دو روش تماس تلفنی و ایمیل به شما کمک خواهد کرد.کاربر گرامی تیمهای فنی ما در این آدرس اقامت دارند، ولی متاسفانه توان میزبانی مراجعان حضوری را نداریم.

     

    تماس با دیوار تور

    شماره تماس :۰۲۱۵۵۶۹۷۳۹۹ زمان پاسخگویی از ساعت ۸ ال ۱۶
    شماره همراه :۰۹۰۲۷۷۷۰۳۳۳۹
    ایمیل :alichangizpoor@gmail.com
    نشانی:خیابان دماوند خیابان ناصری پلاک ۱۲ واحد ۱

    نماد اعتماد الکترونیکی

    logo

    headerLogo

    مرکز توسعـه تجارت الکترونیـکی، با اعـطای نماد الکترونیکی هویت صـاحب محـل فعـالیـت کسـب و کـارهـای اینترنتـی را احــراز می نماید.مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینتـرنتی و کلیه محتوای منتشـر شده در وب سایت بر عهـده صاحب کسـب و کار اینتـرنتی می باشد.
    دارنـده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاههای مسئول ، ملزم به رعایت قوانین و مقررات می باشد.

    مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد الکترونیکی هویت صاحب محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می نماید.مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و کلیه محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی می باشد. دارنده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاههای مسئول ، ملزم به رعایت قوانین و مقررات می باشد.