چرا تور عمان از بهترین تورهای زمستانی است ؟

چرا تور عمان از بهترین تورهای زمستانی است ؟

تور عمان از محبوب‌ترین تورهای خارجی است که ایرانیان به‌واسطه‌ی آن‌ها به کشورهای خارجی سفر می‌کنند. مزیتی که تور عمان نسبت به بسیاری از تورهای خارجی دیگر در خود دارد این است که برای سفر در فصل زمستان گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود.

چرا سفر به عمان؟

عمان در نزدیکی خلیج فارس و دریای عمان واقع شده و اکثر شهرهای آن در فصل زمستان آب و هوایی عالی دارند. در روزهای یخ‌بندان زمستان که بسیاری از شهرهای اروپا و شهرهای ایران برف و باران را تجربه می‌کنند در شهر صلاله در عمان و یا در پایتخت این کشور یعنی شهر مسقط هوایی عالی برای گردش وجود دارد.

دمای هوا در شهر صلاله در فصول پاییز و زمستان معمولا حول و حوش 30 درجه است و این به معنای آن است که گردشگران در طی سفر به صلاله در فصل زمستان مجبور به تحمل سرما نیستند و می‌توانند ساده و بدون دردسر از سواحل صلاله و از مناطق طبیعی و تاریخی این شهر لذت ببرند. اوضاع در زمستان در شهر مسقط هم تقریبا چنین است.

همچنین برای سفر به عمان نیازی به دریافت ویزا نیست و با ورود به این کشور در فرودگاه ویزای توریستی را دریافت خواهید کرد. این به معنای آن است که در فصل زمستان مجبور نیستید که مدتی برای اخذ ویزا معطل شوید بلکه هر زمان که اراده‌ سفر کنید صرفا چند روز بعد می‌بایست بار و بندیل را ببندید تا سفری امن و عالی را به یکی از زیباترین کشورهای آسیا تجربه کنید.

ضمنا فکر نکنید عمان فقط کشوری با بیابان‌های وسیع است، بلکه این کشور از کلی جاذبه‌ی گردشگری تاریخی، طبیعی و مدرن برخوردار است که قطعا بازدید از آن‌ها و تجربه‌ی تفریحات در آن مکان‌ها سفری خوش را برای شما در طی تور عمان یا تور مسقط رقم خواهد زد.

در همین شهر صلاله، که در جنوب کشور عمان قرار دارد، می‌توان از تفریحات و ورزش‌های ساحل لذت برد، در جنگل قدم زد و در منطقه‌ای موسوم به «وادی دربات»، که خود عمانی‌ها آن را زیباترین منطقه‌ استان ظفار و شهر صلاله می‌دانند، به قایق‌سواری، پیاده‌روی، بازدید از آبشارها و عکاسی از مناطق طبیعی زیبا مشغول شد.

صلاله شهر پدر سلطان فعلی کشور عمان است و از این رو نسبت به سایر شهرها، البته به جز مسقط، بیش‌تر به سر و روی آن رسیده‌اند و بنابراین از امکانات خوبی برای گردشگران برخوردار است. یک پارک آبی بزرگ هم در این شهر وجود دارد که خوشبختانه به راحتی برای گردشگران ایرانی قابل استفاده است. در این پارک آبی روباز می‌توان در فصل زمستان بدون دغدغه‌ سرما از انواع بازی‌ها و ورزش‌های آبی لذت برد.

در پایتخت عمان، یعنی شهر مسقط، هم امکان تجربه‌ی تفریحات زیادی وجود دارد. بازدید از مسجد سلطان قابوس، بازدید از قلعه‌ی جلالی، بازدید از دژ نخل، گردش در کوه اخضر، بازدید از خانه‌ سلطنتی اپرای عمان و خرید از مراکز خرید لوکس این شهر و همچنین بازار قدیمی مطرح از جمله تفریحاتی هستند که می‌توانید در شهر مسقط در طی تور عمان یا تور مسقط تجربه کنید.